lauantai 16. kesäkuuta 2012

Päivä alkaa leipomisella.

Tapani mukaan en taas yöllä saanut unta ja siinä tuli sitten katsottua elokuva (Sherlock Holmes: A game of shadows) ja askarreltua tämän päivän "tilaukseen" koristeet. Entinen työkaverini pyysi minua tekemään hänen 30v. synttäreilleen 30 cupcakesia ja antoi minulle vapaat kädet. Teemana kuitenkin oli vihreä ja oranssi. 

Olin laskenut sen varaan, että viime keskiviikkona olisin päässyt käymään Tampereen Ullassa ostoksilla, MUTTA liikettäpä ei ollutkaan enää. Ovat kuulemma lopettaneet toimintansa Trellä kokonaan. Kyllä otti pannuun tuon infon jälkeen, koska jos olisimme tienneet asian ennakkoon, olisimme kerenneet Ikeaan.

Kun en saanut ostettua mitään kivoja juttuja ja tarvikkeita koristeisiin, jouduin soveltamaan niillä tarvikkeilla mitä minulla oli/mitä oli marketista saatavilla. Noihin väreihin valikoima on melko huono, mutta onneks minulla oli ihonväristä pastaväriä purkki, joka paksuna kerroksena näyttää oranssilta. muffiniosasta tuli perus minttusuklaa ja kuorrutteesta hitusen minttuinen. Kokonaisuus oli mielestäni onnistunut, koska kuorrutteesta tuli juuri sopivan makuista eikä liian makeaa. Lopputulos tuntui miellyttävän sankariakin :)


Kuppikakkujen kuljetuksessa meinasi tulla hieman hankaluuksia, koska minun kakkukupuni ovat menossa jossain. Sitten keksin, että jos laittaisi cupcakesit pellille ja reunavuoat ympärille (minulla on sekä pyöreä että kulmikas reunavuoka, molemmissa on erittäin suuri säätövara). Hienosti näytti menevän. Toivottavasti säilyvät hyvässä kunnossa perille asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti