perjantai 15. kesäkuuta 2012

Tästä se lähtee

Aloitetaanpa koko homma pienellä esittelyllä:


Hei! Olen tällainen ihan tavallinen opiskelijatyttönen ja olen jo kauan halunnut alkaa kirjoittamaan blogia elämäni pienistä kohokohdista. Pidän suuresti ruoanlaitosta, leipomisesta (ihan täysin harrastuksena) ja eteenkin syömisestä. Minun kohdallani voi oikeasti käyttää lausetta "Elän syödäkseni". Se on ehkä eräällä tavalla ammatillinen pahe (ja hitusen myös velvollisuus ;) ) nauttia ruoasta. Koulun oheessa teen myös töitä eräässä ravitsemisalan PK-yrityksessä, jota tulen aivan varmasti tavalla tai toisella käsittelemään kirjoituksissani.


Ruoanlaiton lisäksi pidän laulamisesta (ainakin luulen olevani siinä ihan hyvä) ja elokuvista. Matkustamisestakin tykkään, mutta opiskelijabudjetilla matkojen toteuttaminen on rajallista. Matkakohteina minua kiinnostaa isot kaupungit kuten New York, Pariisi, Rooma, Barcelona, Oslo jne...


Statukseni on tällä hetkellä sinkku ja asun pienessä kaksiossa aivan Jyväskylän keskustassa. Olen luonteeltani suhteellisen sosiaalinen ja ehkä vähän liiankin itsekriittinen.


Tässä olikin varmaan sopiva esittely näin alkuun. Kellokin on jo 03:08, joten taitaa olla aika mennä nukkumaan :) Fiilis on aika hyvä nyt!


-E

1 kommentti: